Ne găsești în lista AFM:
TERMOHABITAT SRL
Suceava, Botoșani, Neamț
Cum alegi instalatorul din lista de instalatori validați:
NOUTĂȚI CASA VERDE 2023
Astăzi, 02 februarie 2024, Administrația Fondului pentru Mediu a făcut publică o listă noua cu dosarele aprobate în cadrul programului.
În scurt timp, echipa noastră vă va contacta pentru a stabili detaliile și pentru a programa montajul sistemului.
Înscrierea în platforma AFM
Vă înscrieți în platforma AFM în data afișată conform calendarului.
Validarea instalatorilor
AFM publică lista cu instalatorii validați. Estimat 15-30 august 2023
Alegerea instalatorului
Alegeți TERMOHABITAT SRL din lista AFM
Analiza dosarului
Echipa TERMOHABITAT va analizează responsabil documentele încărcate
Aprobarea dosarului
AFM publică periodic liste de finanțări aprobate/respinse
Implementarea proiectului
Instalăm sistemul fotovoltaic și depunem dosarul de prosumator
Persoane fizice eligibile
- Persoanele fizice cu domiciliul în Romania, la adresa de implementare!
- Ești proprietarul imobilului pe care se amplasează sistemul de panouri fotovoltaice;
- Imobilul, terenul și construcția trebuie să fie intabulate și notate în Cartea Funciară;
- Imobilul nu trebuie să facă obiectul unui litigiu sau revendicări;
- Destinația construcției, așa cum reiese din extrasul de carte funciară, este exclusiv pentru locuință;
- Nu sunt obligații restante la bugetul de stat și la bugetul local;
- Nu se acorda finanțare de la stat dacă aveți deja un sistem fotovoltaic instalat cu fonduri AFM;
- Nu se acorda finantare de la stat sub forma de decontare pentru un sistem fotovoltaic existent montat din fonduri proprii;
- La adresa unde se doreste montajul nu este sediu social sau punct de lucru al vreunei societat.
Documente necesare
Toate documentele trebuie să fie valabile la data înscrierii în aplicație.
- Persoana fizică se înscrie în Program prin completarea în aplicația informatică a câmpurilor predefinite și prin încărcarea documentelor solicitate prin ghidul de finanțare;
- Actul de identitate al solicitantului (adresa din cartea de identitate trebuie să coincidă cu adresa imobilului unde se dorește implementarea). Nu se acceptă viza de flotant la adresă;
- Extras de carte funciară din care să rezulte dreptul de proprietate asupra imobilului construcție pe care se va implementa proiectul (este valabil 60 zile de la emitere). Se poate obține online și costă 20 lei (Click aici)
- Certificatul de atestare fiscală privind obligaţiile de plată către bugetul de stat, emis pe numele solicitantului, de către organul teritorial de specialitate al Ministerului Finanţelor Publice (este valabil 90 zile de la emitere). Se poate obține online de la ANAF www.anaf.ro (dacă aveți SPV) sau fizic de la ANAF. (Click aici)
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale : de la Directia Impozite Si Taxe Locale din localitatea unde este imobilul. Unele primării eliberează acest document online;
- Dacă adresa din CI este scrisă diferit față de cea din extrasul de carte funciară (de exemplu lipsește strada, numărul, etc), trebuie să obțineți o adeverință de la primărie care să ateste adresa la care locuiți și să menționeze numărul cărții funciare (Descarcă Model)
- Copia cărţii funciare colective, pentru imobilele tip duplex (se obține doar fizic de la OCPI). De exemplu, pentru un imobil înscris într-o carte funciară cu număr de tipul xxxx-C1-U2, este necesară copia cărții funciare colective.
Care sunt pașii, dacă doriți să aplicați?
- Consultati ghidul de finantare si stabiliti daca sunteti eligibili pentru a aplica pentru programul CASA VERDE.
- Consultati facturile dvs lunare, estimati un consum anual in kWh (luand in calcul eventual si o diferentiere intre lunile de vara/iarna) si stabiliti sistemul potrivit pentru dvs, conform productiilor anuale indicate.
- Daca sunteti interesati de o colaborare cu noi, alegeti instalatorul SC Termohabitat SRL in aplicatia dvs la AFM pentru programul CASA VERDE (inscrierea se va realiza direct in aplicatia informatica a AFM de catre clientul final).